Friday, August 19, 2011

Kamen Rider OOO

Assalamualaikum! Entri blog kali ini, saya nak ceritakan sedikit mengenai Kamen Rider OOO. Saya faham, memang cerita sebegini sesuai ditonton oleh kanak-kanak sahaja tapi ia tak salah jika ditonton oleh orang dewasa jua. Saya memang minat menonton filem-filem atau movie-movie sebegini. Bagi saya ia meriangkan dan boleh menghilangkan stress.

Pertama sekali saya nak memperkenalkan teknik pertukaran Combonya. Semuanya adalah seperti berikut;

Combo

1) Tatoba Combo (Multi Combo)


2)  Latoratah Combo (Scorching Combo)


3) Gatakiriba Combo (Strongest Combo)

4) Sagozo Combo (Gravity Combo)

5) Tajadol Combo (Blazing Combo)

6) Shauta Combo (Marine Combo)


7) Putotyra Combo (Invincible Combo)


8) Krakawani Combo (Reptile Combo)


Layan cerita begini best juga. Walaupun nampak kebudak-budakan, saya tak kesah asalkan saya boleh merehatkan minda saya. Sambil tengok, sambil senyum. Teringat pulak quotes Dr. Fran Mason a.k.a Clown Docter;

                "Happiness is the best medicine in the world".


-BUBBLEBOY90-

No comments:

Post a Comment