Friday, August 19, 2011

Entri yang pertama

Assalamualaikum! Huh! Malam ini tanggal 18/8/2011 bersamaan hari Khamis jam 11.55p.m, blog ini berjaya di createkan. Sebelum ini, saya dah mempunyai 2 buah blog tetapi kedua-duanya telah tidak digunakan lagi.

Blog saya ini tidaklah semenarik blog-blog yang lain. Bahasa-bahasa yang digunakan juga tidak mengandungi unsur mencarut atau memakihamun sebab saya anti dengan perkataan-perkataan sebegitu. Ia buatsaya rasa mual.

Sebenarnya, saya pun tidak tahu apa yang saya nak tulis dalam blog ini. Tapi, tak mengapa. Kadang-kala, saya perlukan satu tempat untuk saya meluahkan segala apa benda yang terbuku dihati saya. Jadi, saya rasa dengan berblogging ini lebih jauh selamat dan praktikal.

 JIka sesiapa berminat nak baca blog saya ni, teruskanlah membaca. Saya tidak melarang dan tidak marah cuma satu sahaja yang saya minta. Janganlah mengutuk dan mempersendakan diri terhadap apa yang saya luahkan dalam blog saya ini.

Sekian, Terima Kasih

-BUBBLE BOY90-


No comments:

Post a Comment