Saturday, September 10, 2011

Lembaran baru

Assalamualaikum dan Salam bahagia! Blog ni memang agak lama menyepi sebab saya tak update. Maklumlah, bulan raya ni sibuk sedikit. Tak sempat nak update blog ni.

Alhamdulillah, di kesempatan malam ni, saya ada masa terluang. Jadi, saya pun tak tahu nak buat apa. Alag-alang bosan ni, baik saya update blog senyap saya ni. Ada juga kerja berfaedah nak dibuat.

Untuk pengetahuan semua, malam ni adalah malam yang terakhir saya bermalam dirumah. Esok, 11 September 2011, bersamaan hari Ahad, saya akan mula meninggalkan rumah saya. Kenapa? Itu, saya akan cerita pada entri yang akan datang.

Kisah-kisah hidup saya sebelum ini akan ditutup. Mulai, 12 September 2011, saya akan membuka satu lembaran baru dalam hidup saya. Segalanya akan berubah. Hidup lama saya akan berakhir. Kini, hidup baru yang bakal ditempuhi. Berbekalkan pengalaman, azam dan semangat, saya akan menempuhi liku-liku kehidupan seterusnya dengan baik dan tertib.

Facebook, Yahoo Messenger, email dan juga blogging akan distop sementara. Jika diberi keizinan masa, insyaallah, barulah saya berkesempatan untuk online. Malahan, handphone juga mungkin tidak saya layan melainkan keluarga terdekat sahaja. Maafkan saya jika ada pihak berkecil hati. Ada sebab disebalik semua ini. Kepada kengkawan semua yang mengenali saya, "I want to be alone for a while". Saya harap, semua pihak menghormati keputusan saya.

Doakan semoga segala urusan saya yang akan datang sentiasa dipermudahkan. Amin!

-BUBBLEBOY90-

No comments:

Post a Comment