Sunday, September 11, 2011

Don't Worry, Be Happy


Assalamualaikum dan Selamat pagi! Mesti kita tertanya-tanya kan apa yang ada dalam klip video di atas? Sebenarnya, ia adalah sebuah klip video salah satu lagu yang saya suka. Lagu ni bertajuk "Don't Worry, Be Happy". Lagu ni dinyanyikan oleh "Bobby McFerrin". Lagu ni diilhamkan kepada saya oleh cikgu saya sewaktu belajar di Erican Language Center tempoh hari.

Walaupun genre lagu ni sudah lama, saya tetap menyukainya. Bila dengar lagu ni, segala ketegangan masalah dapat dilembutkan disamping membuatkan hati saya rasa riang dan gembira. Jadi, saya kongsi klip lagu ini sebagai entri blog saya kali ini untuk dendangan umum.

Lagu ni juga saya khaskan buat kawan-kawan yang bersedih. Jangan lah kita bersedih kerana dengan tangisan bukan jalan penyelesaian. Jadi, "Don't Worry, Be Happy" ^_^

-BUBBLEBOY90-

No comments:

Post a Comment