Wednesday, November 9, 2011

DH3-01-01

Assalamualaikum! Hello! PEACE! Kembali lagi saya menghangatkan blog ni. Hangat lah pulak blog ni. Blog yang sunyi dan heppy. Wah! OK, malam ni juga saya nak bercerita mengenai kediaman saya di UNITEN Muadzam Shah, Kampus Sultan Haji Ahmad Shah, Pahang Darul Makmur.

Apa itu DH3-01-01? Sebenarnya, itu adalah nombor rumah saya disini. Hehe.. Sejak saya mendaftarkan diri disini, saya ditempatkan di Desasiswa Harmoni. Alhamdulillah, suasana di Harmoni ini sangat harmoni. Memang sesuai dengan namanya. Dengan keadaan persekitaran yang nyaman dan kehijauan. Memang saya suka. Oksigen yang bersih tiap-tiap hari.

Ok, seterusnya, saya ingin memperkenalkan rumah saya iaitu DH3-01-01. Dengan segala hormatnya dipersilakan melihat gambar-gambar dibawah;

Bilik tidur;

    - Dilengkapi dengan dua katil single
    - Dua meja study.
    - Dua kerusi.
    - Dua Locker (Almari pakaian)

Bilik ini hanya untuk 2 orang sahaja dan saya tinggal bersama member saya, Sadiqul Amin dari Sungai Petani, Kedah.




Bahagian ruang tamu dilengkapi satu set kerusi dan satu set meja makan.




Bahagian dapur;




Alhamdulillah, rumah yang saya duduki amat selesa. Bentuk rumah ni adalah apartment. Sewa bulanan seorang RM200. Itu saya buat masa ini. See ya in the next entry for the next time. ^_^

-BUBBLEBOY90-

5 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Kat sini ada disediakan asrama ke? Atau mmg just disediakan apartment yang kena bayar bulanan?

    ReplyDelete
  3. Kat sini ada disediakan asrama ke? Atau mmg just disediakan apartment yang kena bayar bulanan?

    ReplyDelete
  4. yang ni untuk student diploma ke?

    ReplyDelete
  5. Rumah dan bilik untuk disewa di Bandar Satelitte Muadzam Shah. Sila hubungi 0122549799 Cikgu Azmi.

    ReplyDelete